Tuesday 17 April 2012

sweet memories with friends and teachers


Assalamualaikum and hello!

Nampak kan betapa semangatnye aku hari ni asik mengupdet aje. huhu 

* Baru buat blog lah katakan semua nak ditulisnya. hee

Okey sebenarnye aku nak share dengan korang beberapa gambar yang banyak sangat memberi kenangan kepada aku dan juga kepada rakan-rakan kelas aku.  # 5 Arif #


Ramai yang tahu kan bila budak habis SPM je mesti cuti bukan main panjang kan. Ha amek kau cuti lah puas-puas. Dulu bukan main asik mintak cikgu cuti kan. Sekarang cuti lah puas-puas. huhu = D

Ada yang kerja. Ada yang pergi kursus tu lah ini lah and banyak lagi. Tapi aku tak pergi mana-mana pon cume amek lesen and duduk rumah parents lau tak duduk rumah parents aku duduk rumah atok aku lah. gilir-gilir gitu. cewahh~

**  Ayat budak dah habis sekolah. huahuahua  **




Aktiviti memasak bersama. First time masak bersama kawan-kawan. best tau! 

masa ni semua nak pegang periuk!

hahaa enjoy sangat masa aktiviti memasak ni. 

Tengok-tengok!! Wahh hebat kawan aku memasak yang pegang senduk tuu...huehuehue

Kalau kitorang yang masak mestilah sedap! huhuu~






This is my friend! kawan paling rapat. Sempat amek gambar kat bilik kaunseling lagi. 

Sebab masa tu ade program yang membolehkan kitorang begambar bersama & tmpah gambar nie.

Tak sia-sia beli gambar nie dapat jadi kenangan bersama. huu







Ehem! gambar sekelas. hehe 

Free style okey! cari aku kat mane? haha 

Batch Science Stream






Gambar kat atas ni pulak gambar Pelajar Bintang SEMAKMUR.

Barisan hadapan adalah barisan guru-guru. Yang di belakang tu kami semua lah yang terdiri pelajar yang mengambil exam besar. 

Ada form 3 and form 5 

Banyak sangat kenangan yang ada sewaktu kita belajar di sekolah. Banyak sangat memory yang kita tak boleh lupakan.

korang pon semua mesti ada kan. yang rindu kawan-kawan tu pegilah tepon ke, datang rumah ke and still keep in touch okey!

Supaya korang tak hilang jejak masing-masing. =D 


okey bubye~ 

take care! see you next time! 



2 comments:

  1. erkk ! aku yang mane eak ..... hewhew . huduhnyee lahai ... =..=

    ReplyDelete
  2. hehe tak kenal ke azza? aduhai kawan aku nie kene pakai spect la. yag pegang senduk tu la! haha

    ReplyDelete