Thursday, 19 April 2012

~ Ala tomey- tomey~

Assalamualaikum and hello!

Update lagi? updet laa tak kan nak tengok blog aku nie penoh dengan sarang labah-labah kan. ^^

huehuehue!!! ( saje ketawe dengan tangan tutup mulut!! )

Aku bukan nak cerite panjang-panjang macam buat esei masa SPM hari tuu. Aku cuma nak cerite tentang sepupu aku. Yup! sepupu aku and boleh kira teman gadoh laa. Kalau gadoh-gadoh manje dengan dia lah paling best. Betol-betol tak tipu!


!! haa tengok puas-puas. hehe !! 


!! senyum-senyum !! kish kang! hehe 

Geram sangat tengok budak kecik nie. Masa kecik-kecik dulu dia nie memang anti dengan aku. Tak tahu lah nape. Nak cakap garang, aku lemah lembut kot! wahh angkat bakul nampak....lalalaa~

Kalau nampak aku macam nampak musuh ketat lah! hehe sayangg la awak! 



!! bajet comel lah tu. huu memang comel pon. Kelebihan budak nie dia memang pandai amek gambar & bergambar. Tengoklah dia posing kalah Kak Fatin you...





## memang favourite telinga aku lah kalau dengar dia panggil "" Kak Tinn cukkk"" haha dah lali okey. tak faham i.. =D

hep! sorry ye WANGIIIII okey. huuuhukkk

dan dengan '''SOPAN SANTUNNYE'''' aku cakap '' RAYYAN BUCUKKK"
sambil lari-lari kejar budak kecik nie. suke bergurau dengan kak fatin ye...

memang best sangat kalau layan si Rayyan nie. lagi-lagi tahun nie dah masuk taska sebab dia baru 4 tahun. huu tomey-tomey - sambil buat muke comel--

Kalau tanya Rayyan belajar apa kat sekolah? terusss je dia nyanyi ABC sampailah habis. Belajar Alif Ba Ta. Belajar berenang lah sambil tunjuk gaya berenang lagi tuu. ( sambil buat muke cute )

 Wahh time aku dulu tak ade ponnn. tak aci-tak aci. huhu jeles i !!!





Sekarang kami jadi kawan baik kan Rayyan. huhu

Sekarang dah cakap '' kak tinnn wangiiii '' hehe ~ nada yang penuh bangga. lalalaa~

Sayang Rayyan sangat-sangat tau! kami semua kadang-kadang panggil dia Dr. Rayyan. huu sebab nama dia ade dalam satu cerita kat tv. Sampai sekarang kitorang paggil dia Dr. Rayyan. Mudah-mudahan satu hari nanti jadi doktor. Aminnn =D

Okey sampai sini aje entry aku kali ni. Bubye~~

tatatatitititutuuu!!!
 next time sambunggg lagii.

****Assalamualaikum****


No comments:

Post a Comment