Thursday 12 April 2012

Bestnye ada blog sendiri..yuhuuu~


Assalamualaikum and hello!!

tak pernah nampak blog aku kan? mestilah tak pernah tengok sebab baru je nak tunjukkan kat korang blog aku nie. hehe

*dupdapdupdap. ececeh!! nervous konon nak tulis. First time kot. huehue
Untuk pertama kalinya aku menulis kat blog yang cute miut nie. hehe ;p

aku sebenarnya dah lama sangat memendam rasa nak buat blog ni tapi disebabkan kekangan masa yang sangat-sangat membuzykan.

Sekarang ni barulah boleh nak story-story sikit kat sini. yahoo!! rasa lega...haha
kadang-kadang aku terfikir sebab apa aku nak buat blog nie kan tapi bila aku pikir balik best jugak dapat sharing story dengan korang. ^^

* Sebab Nak Buat Bloggg*

^  mestilah nak mengembangkan bakat menulis aku yang tak seberapa ni.huhu

^  aku nak buat supaya kawan-kawan aku tahu perkembangan aku sekarang. Tak ada lah diorang ingat yang aku ni dah hilang! hee

^  tengok nama blog aku panjang kan. Ha kan senang kalau kawan aku nak cari. hehe diorang akan ingat nama aku sampai bila-bila. huahua

^  nak glamor?? haha tak terfikir pon sebab boleh ke blog aku glamor? mane tahu kan. haha
tak fikir semua tu yang penting aku nak share story sama korang!! huu

****** sesi perkenalan diri ******
huu yang dah kenal aku tu buat-buat lah macam baru kenal and bace skali. haha

* Nur Fatin Nabilah Binti Abas*

* 18 tahun*

* mula berblog pada : 12. 04. 2012 *

* InsyaAllah. ingin menjadi doktor gigi satu hari nanti. Amin...*

Sorry kalau tulisan agak tak terang. Memang macam nie. huhu

okey. bye.bye.bye.


~ untuk pertama kalinya jangan lupa follow ye. huu ~


No comments:

Post a Comment